cute readers

Saturday, July 30, 2011

Ramadhan Datang Lagy ! =]


Ehem2 , berdirinya saya disini adalah untuk menyampaikan sebuah pidato yang bertajuk RAMADHAN ! huhuhu ! [ maaf saya mengarut ]


Huh ! Ramadhan dh dtg dh , bersyukur sbb kita mseh dberi peluang oleh Nya utk mnghadapi Ramadhan pd thun ini . saya nak pose pnuh thun ni ! [ hehehe , org kate niat baik dh kire bgus dh ]


Jady , sy nk cite lar ckit psal Ramadhan saya yang thun lepas punye . Thun lpas saya pose kat TATiUC . [ Thun ni pun same ] First sahur kt TATiUC , dgn baiknya trun kafe nk mkn . Konon nk shur la kan . dh sampai kafe , sume org laki je yg ade . Gurls sume membuta kat atas upenye ! kalo tahu xde gurl cnfem kami x turun . huhuhuhu ! so , tu lah first n laz trun sahur kt kafe . huhu !


Time nk buke plak , boleh kate everyday la gk g bazar . selalu pegy ngn Cik Tasya lah . g ngan bas tati je . minah ni kalo g bazar xde keje len . beli duku jelah , smpai ada yang lekat duku ! haha ! [ sya , maseh drahsiakan ] btw , sume tu kenangan kan ? bukan selalu kita dpt kenangan2 itu . Tido plak , kul 3 , 4 pagy x tido lagy . duk layan facebook , konon nk tunggu sahur . pastu pagy2 g kelas ngn mata yang separuh trtutup dah . [ sengguk lam kelas ] huhuhu ! =P


Rindu sgt bile terkenangkan balek kenangan Ramadhan tahun lps . banyak sgt kenangan . bgusnya kalo tahun ni saya dpt pose mcm thun lps jgk . belum tentu saya dpt pose lagy tahun depan kan ? jady , manfaatkanlah pose pada thun ini . =]



SALAM RAMADHAN BUAT SUME UMAT ISLAM =]





READ THIS BUT LOVE ME ♥

No comments: